20081216

sehari lagii;

aku dah mcm nak gilaa dah tapi oke lagii.aku asek pening je buat aku keliru japp.haihh aku nie dah berpuitis plakk.oke hari nie aku xbuat ape sgt.aku bgun tidoo pastu aku wangi kan diri.wangi taww.pastu aku kemas bilik (sapu bilik ).aku rase aku ada mslah rambut gugur kott.bnyk je rambut yang jatuhh huhu.xape laa we proceed.lepas tu aku pon tgk la tb cerita ape tah.pasal org kulit itam nie.lance (pengantin laki) nak kawen pada esok nyer lepas tu kawan die (xngat name ) g wat novel pasal kesah hidup mereka sume yang patut nye di keluarkan lepas lance kawen && lance dpt taww awl plak.dia bce && dpt taw sape yang curang dgn bakal isteri dia.rupe nyer kawan die sendiri.haihh mcm2 betol.cerita tergantung sebab aku tgk tyme nak abes dah.haha suddenly angah cameback home.dia masuk bilikk && cari duet.angah ckp ngn aku.wahh.;

angah : mama ada tggal kan duet??
me : xada la.mane ada.
angah : haa.xada ke? langsung?
me : yela.skunk mama && ayah xtggal kan duet dah pon.
angah : laa.angah nak g makan.lapa.tqah ada duet?
me : ada.nak bape? (berjln ke bilik )
angah : 5 je.
me : haa?50? (aku nie bengap sgt )
angah : 5 hinggit laa.
me : oke.

ada ke patut abg mnx duet kat adik.cehh after dat angah kua g beli makan dia kat kedai mamak area umah.aku plak buat la mknan biase aku.roti telur && hotdog disapu dgn mayo && sos cili.hehehe.sedap la bagi aku.pastu aku buatkan telur mate tok angah aku.lepas aku makan2 aku pon masuk la bilik main tenet aje.tgk ms laa edit blog bace blog bukak fs bukak student portal.mane la taww kan kalu2 result dah keluar && blom kua ag.hehe.

dah lame lepas tu; ada org ketuk pintu bilik aku ngatkan angah rupenyer mama plak.uikk kinda weird sebab mama xkeje plak.mama said that she's taking mc.oo oke.rase nyer mama g hspital tad.sakit kott.hope she'll be oke.mama ckap nak makan lauk mama ada belikan.aku pon xada mood nak makan nasi.lame tu aku pon kua bilik && mama tgh tido.aku plak naik pening && msg la buah haty<3 && halmi && pom2 && shikin msg aku.aku pon stat xreply msg sebab aku tidoooo.sory kawan2.hehe.

bangun2 tido aku makan aiskrimmmm.yammm.sedap plak.dah jadi habittt after having a nap sure i'll find food to eat.haihh.debab betoll laa.hahaha.lepas as always i do all my pray xcept subuh tad aku terkandas.sory yer halmi (tukang pengejut subuh aku ).haha aku xsedar langsung.

esok result kua.aku jadi cuak.hope pointer naik && gud luck to all (;