20090130

mcm chantek je kan?

oke.firstly im soo sory coz mcm masuk kan gmbar nie kat blogg.nak buat ngn jari sendiri mcm xsopan.so aku wakilkan je laa ehh.sangat la mengfokuskan jari jemari mamat nie yang sangat chantekk.arggghhhh! mara nye aku skunk nie.(mcm masih sopan kann hahha) motherf***a betol laaaah.mereka2 nie mane.ayah pliz make my day.mama nie bile nak balik dr kenduri.angah bile nak bgun titoo.nak mengadu tapi xape laa.aku masih bertahan.terus menjadi juara.pojiee!! mane kauu.aku nak pinjam bahu (lupe kau dah balik jengka).mama jom kite g belgium lagii.kali nie kite g sbulan plak eh.bole la sempat naik eiffle tower lame2 kann.kite g disneyland yang 2hari punyer ke.or ape kate kite g umrah dulu.biar lah tqah mengabdikan diri kat sane.mendapat ketenang jiwa.awk bawak kite g pantai bole x.nak jerit sekuat hatii.ayah nak cam bole x.so i could capture the precious moment in my life.ayah bile nak kasi tqah bwk jazz g segamat ekk.oke.aku merapu merepek je.hah.padan muke korang (;

sowie; its the only way i can do to make me smile again (;

5 comments:

tintin said...

nk ikut juger ..tqah =)

teetee said...

hehehe.
jomm2.

tintin said...

yeahh
nk sumbat abg kt ner?

teetee said...

heee.
kat dalam bagasi besar.

tintin said...

jht ea sumbat dlm bagasi besar
belasah kang