20100521

apa nak jadi;

sedang aku garu kaki rupa rupe nya luka dekat kaki tu.bukan sebab aku garu tapi mmg hakikat nya luka.biarkan saja.malas aku nak fikir kan tentang itu.disebalik tangisan semalam ada balasan yang setimpal dengan nya.angah dan ayah pulang ke rumah setelah mereka puas bersukan.saya dengan mama tak bersukan.bersukan dirumah je la.pagi2 lagi mama dah kejut bangun jom bawa mama kita g breakfast.mata merah2.sakit nyaaa.tapi kental kan diri drive jugak.dah makan nasi lemak.sakit perut pulaaa.masyallah.apalah dugaan aku ni.tambah lagi dgn hujan pulak.aku dah la sedang dalam mood tidur.apakan daya masih teguh duduk dalam kereta.mama pasal aircond lagi.pening aku.menggigil aku dibuat nya.dan sekian cerita aku dalam kereta.aku bosan dan aku pon cam whore.oh ya.muka aku nie eksklusif sangat.sebab kan dah sangat lah comel.jadi aku buat muka paling hodoh aku lah.korg tak akan dpt dekat mana2 melainkan korang ni rumate dengan aku.berak sama tempat dgn aku dan lain2 lagi la.malas nak ckap panjang lebar.aku pon tak rajin nak taip.


lagi satu aku lupa.it all end up nicely.thanks for everything.hope we all be good.mari lah berkawan beramai2 saya tak jahat cuma nakal saje.berkawan dengan saya sangat best sebab nanti korang kena buli.and sorry for everything.

kepada lilix; terima kasih kerna concern terhadap aku yang chomel ini.aku bergembira ada kawan seperti kau la mengong.rindu kat kau.

2 comments:

Lily said...

aku mengong? kau tau tak kau tak mengong? ahaha. miss u three !

nur atiqah said...

siakk aja kau