20100520

itu dia wangsa walk;

ini dia eksplorasi menjejaki wangsa walk.saya yang duduk dekat area sana pun jarang jejak kan kaki.ya terima kasih semua.saya badak bawah tempurung.comel kan.shut up atiqah.lepak bersama fauziyah dan ewan.thanks pojie sebab saya menikmati cerita iron man 2.sorry to ewan jade sebab not replying your messages.ada sebab2 tertentu kenapa aku tak nak reply text.aku tak pandai nak membahaskan ape yang kau kata.ape yang kau ada.jadi sekian terima kasih kita kawan sampai bila2 okay.

okay semua mari jangan fikir lain saya cakap sebab dia seorang debater dan saya tak boleh nak melawan balik segala percakapan dia.pojie cakap kadang2 kita perlu lawan.maaf saya tak cukup ilmu.so when it comes to this i thought that we will never gonna make it either follow the high way or jalan lama.sorry ya kawan.

kadang2 berdiam diri lebih bagus dari bercakap banyak dan membuat kan orang lain tak senang mendengar kau punya kata2 yang tah ape2.bagus memang bagus tapi sorry babe.telinga aku tak cukup kental lah.dah2 aku tak nak cakap panjang lagi.here are some photos yang aku sempat nak snap.sorry quality gambar tak bagus but I have good time together even for awhile.





bye bye semua.nanti kita potpet lagi ya.

No comments: