20101221

sambutan hari jadi di KFC.

bila hidup ini dah ada anak buah memang kita nak buat sambutan mahupun jamuan makan sempena nak meraikan anak kita yang dah besar.sambil tu kita mensyukuri dengan rezeki yang Allah berikan.Alhamdulillah. hari Ahad yang lepas sambuatn hari jadi ke 2tahun Amani Balqis. Some people said that buat sambutan ni macam tak perlu je.Yelah kecil kecil lagi dah ada party bila besar nanti macam mana lah.Tak salah nak buat birthday ke ape ke asal kan semua tahu jaga diri. Lagi pun ianya mengeratkan lagi sillaturrahim antara sedara dan kawan kawan kan kan :) Orang selalu berfikir kenapa nak buat dekat KFC ke McD? Kenapa tak buat dekat rumah je? Saya ada fikir kan sebab nya kenapa. Ini semua dari pandangan saya yang tak seberapa :)

1. Sebab dapat berjumpa dengan kawan kawan dan sedara mara yang jauh pun boleh datang sebab makan free dan ada games atleast dapat alihkan sekejap anak anak dengan bermain games. Ibu bapa boleh berjumpa sakan dengan orang samai :)

2. Sebab ada chicky iaitu patung Kfc dan ada many fun games yang di plan oleh orang KFC :)

3. Bila dapat jumpa sedara mara mula lah nak ukur siapa lagi tinggi dan siapa yang pendek al maklum lah saya pendek sudah !

4. Games dia pun tak tertumpu pada budak2 kecil je.ya ya saya pun ditarik bermain sama sama oleh orang KFC bukan salah saya berada disitu tapi juga kerana anak sedara yang mula jerit jerit "maksu mainlah!" :)

5. zaman sekarang nak buat dekat rumah memang ambil masa nak kemas.salah satu sebab adalah sebab malas nak kemas rumah dan nanti budak2 datang rumah takut ada barang2 berharga pecah sana dan sini :)

ini saja lah antara sebab yang terlintas di fikiran :) okay here are some pictures :)


itu saya dengan anak sedara ya dan along saya okay semua lagi besar dari saya :)


saya dipersalahkan ketika ini :P

sekian lah sampai sini.nampak seronok kan mmg seronok :)

No comments: