20081015

masalah kawan lagii


kadang-kadang aku pon bengang ngan kawan baik sendiri dia atas sebab2 yang tertentu.

sebab2 nya:-


  1. xajk korang g lepak sama2.
  2. xajak korang g belajar sama2.
  3. die xada mood pastu korang yang kena hentam(aduh).
  4. dia sudah berpunye && melupakan korang as kawan baik.
  5. dia mulut laser.(sssszzzzzzz).

maybe ada diantara nom kat atas nie korang setuju && xsetuju kan?kan.kan.


situasi ondaway ke benteng ibu(gerai makan):


nad:wey; a ngan b ada pape kew?aku tgk dorang mcm semcm je.tadi aku ada dgr a ckap ngan b lembut.

aku:ohh.yeke?tah la.aku not sure.kawan je kot.tapi kan.awi tu aku g pasar aku nmpak dorang g sama2.aku msg a tapi reply mlm tu.lmbat kot.tah la.

nad:ohh.yeke.xape laa.


situasi di benteng ibu(setelah amek makan && duduk):

aku:(asal dorang xnak makan ag nie.)

a dari duduk antara nad && aku tukar dok sebelah nad.

aku:hmm.

b duduk disebelah a.aku && nad borak dalam bahasa f.

aku:asal a dok sebelah ko nad.

nad:tah la.
aku:aku rase dorang ada sumting laa.tapi xtaw la jugak kan.
nad:tah laa.ada kot.mampos la.malas nak amek tahu.nyampah lak.
aku:oke.kite makan dulu.

selepas makan.(nad taip msg kat fon)

nad:wey.cube ko tgk kat tgn kanan a && b.ada gelang huruf "e && l"

aku:haah laa.gile.aku benci kot ngn dorang.menyampah gile.bgtaw jela kan.aku xsuke la.xsukeee.shit.

nad:aku pon xsuke kot.menyampah.aku rase kite dah mcm xrapat ag.

aku:xape la.kayla.aku tension.nak dgr lagu japp.


aku pon psang la earfon hp.dgr lagu satu bintang-antique.kuat2222.aduh bengang nyer aku nie.panas aje dalam haty nie.tah la.yang pasti i hate it.

a few days later.

kebat:wey;ko pergi la tgur die.aku rase x sedap la mcm nie.aduii.

aku:yelaa.


aku da stat tegur && mnx maaf sebab mcm xnak kawan aje ngan die.tapi die yang xnak respon balik.its not my fault kan?kan.kan.

epit && kebat

No comments: