20081231

7 fakta tentang aku
1. takk tahu malu
2. bising kalu jumpe kawann
3. sangat lah boros dengan fuluss
4. berisi tapii agak tinggi kott
5. sukaa xdengar ckapp
6. sangat mudah dikelentong
7. sukaa cari pasal
7 perkara menakutkan aku di dunia
1. Allah semestinya
2. ayah aku garang
3. kena rogol.huhu.);
4. ulat sampah
5. lipass
6. kemalangan
7. hantuu.
7 lagu buat masa sekarang
1. nidji- shadows
2. vintage people
3. singapore kuala lumpur
4. rahsia- rob
5. bebas -butterfingers
6.maharani- butterfingers
7. teruna ape tah
7 perkara yang amat bernilai
1 -7. nyawa
7 pertama kali dalam hidup saya
1. tah la
2. ermm
3. tah laa pkir japp
4. aku xbole nak pikir.
5. nty2 jela aku bgtaw.
7 perkara selalu sebut
1. bongok
2. shit ( setiap kali menda yang terjatuh)
3. yang lain aku xngat
7 orang yang aku nak tag
sape2 yang nak buatt.(;

No comments: