20081231

rugi;

to be truth aku nie mmg sgt lembab la kan.so aku nie pon xbyk nak bersosial mcm other guys yang selalu lepak2 with frens.esp when it comes to celebrating new year eve.aku nie jujur la kan xpenah nak smbut new year selalu dok je kat kolej mcm org bodoh && tahun nie aku xada perasaan langsung nak sambut && aku xsedar langsung pon dah nak masuk tahun baru.haihh.sory la kan aku ckap tadi aku nie mmg agak lembab.aku xtaw la sampaikan aku bergaduh kat ym dgn tin ejow.oke.act, kitorang mcm misunderstood la gakk kot bout new year && aku taw yang nie sume salah aku jugak sebab sgt la lampi(lambat pikap).kalu xaku nie dah maybe dekat melaka && ofcoz celebrating new year with him<3.aku juz xngat oke && ia menjadi salah aku.end.

1 comment:

tintin said...

its oke nuratiqah
xper la...=/
misundrstnd