20090105

kering aku kering;

dah bape hari la kan aku mcm xupdate.haa nie amek kau aku update ape permasalahan yang aku hadapi.aku baru lepas g melaka.paham2 je la kan nak jlan2 ngn kawan.duet aku jgn ckap la.dari bape ratus tinggal 50.23 je.aku mmg la simpan sket nak buat bayar duet buku or mane2 subject yang ada manual kan.atleast patut nyer dalam seratus kott.heee.smlm aku nak kua duet kat maybank tu.memandang kan duet aku pon 50.23 aku xbole nak kua kan.sebab baki yang akan tggal nti xckup tah ape la prosedure nyer bank2 neh.aku tabah kan la diri nie.aku bayar sume duet buku tapii dgn care pnjam duet la kann.naseb la aku ada nad epit && gemokk.

gemok ada hutang aku dalam 50.tapi die xbayar lagi kate nyer gaji xdpt lagi.nad pulak aku pinjam 10+16+0.50 = rm26.50.pastu aku pinjam kat nadhirah pulak rm20.total tu dalam 46.50 dah nak masuk 50 je la kan alang2 nyer.aku nie skunk dalam poket aku 5 je.nak diet la konon nyer tapi aku makan jugakk.duet makan kat melaka gune duet aku.tapi aku nie considered blanje je la kan.mcm malas nak mnx plak.bia je laa.hri nie baru hr selase kan.aku plak dah kering.aku xbole beli ape2 dah la.pen basah yang ustaz nak pon aku xbole nak beli.sok plak aku ada mcm pop kuiz la kan.die nak soal 500 perkataan arab.mcm spelling laa kott.sape2 yang salah satu kena denda la plak.xakan la aku nak amek menda nie senang je kan.mlm nie aku ada klass la plak lagi.keje finance aku ada ag separuh nak disiapkan.nak hafal arab lagi.aku dah pening tapi aku mcm relax je la kan.

hari tu ustaz tu tnye aku pasal duet ptptn.aku nie dah la xamek ptptn.pastu senang2 je die ckap aku ank org kaya.hati aku panas betol.ayah aku yang byk duet bukan nyer aku.ni skunk aku nga kering.aku plak xnak mnx duet kat ayah aku lagi dah.sebab aku mcm xnak susah kan die kan.kayla.aku nak stat meghafal ape yang patut.