20090128

maaf; salah faham );

dah penat aku keluar hari nie g sg. tekala dgn pojie , nabil, pah, hana, dayah, mimi, mirul, haikal, gone, muizz, bakar, izzudin, fidot & 2 3 org yang xngat name.sowie. thank la bwk aku mandi sg yang mcm jauh nak mampos.&& pojie thanx jugak sebab blanje piza hut kat mid.dinner aku xpayah la nak makan & thanx to nab sebab anta smpai depan umah.

balik je dekat umah dah mcm terbaring.n tgk blog ada sumting that unexpected terjadi.emm.mcm mane erk nak mulakan.for the previous post ari tu i didnt mean nak jadikan aku mcm dia.sowie.aku hanya maksudkan yang aku pon tersalah ckap some of the words.dalam entri empunya ke ter-sasul-an

"mmg sgt bnyak perli aku lagi2 bile aku salah sebut lalu jadi laru"

tiada niat nak kutuk or ape2 yang seangkatan dgn nya.sebab aku xterpikir plak menda nie nak jadi.hm.sowie kat sesiapa la dalam situasi nie.

emm.xtaw nak cakap ape dah.sebab hati selalu xtenang selagi xmnx maaf.

sorry );

No comments: