20090128

aku sakit lagii; haih


xtaw la aku ada ke x sakit nie.tapi mcm 70% mengatakan aku ada sakit nie.name die breast cancer.aku plak mcm rilex je lagi niee.still being happy with what i been tru.orang ckap penyakit nie bukan ikut keturunan pon.tapi mengikut orang ada ilmu dalam bidang sains yang mane sbjek nie aku paling xmahir tyme skola.hahaha.bole jugak kemungkinan nak dpt sakit nie kalu ikut keturunan.

adik beradik belah ayah aku sume kaum hawa meninggal disebabkan sakit nie.mak teh aku.mak su aku.tok ngah aku.n sedare yang lain ckap muke aku nie fotokopi je ngan org2 yang berkenaan.aku senyum dengan gumbira je.lepas tu mama plak penah cerita pasal kawan die (nurse)ckap soh aku cek kat doc sebab aku nie mcm ada potensi je.aku masih senyum lagii(;

aku bukan nyer xnak g cek or ape2 yang berkenaan.just feel its not the rite tyme.aku malas nak pk.aku nak blaja sebab aku xnak tgk mama & ayah susah.aku ada talessemia + cancer nie lagii tapi aku (; je.


2 comments:

tintin said...

tqah
sbr la yer
dugaan
naper xbgtau yg ade sakit td
hmm..ptot cm xde mood jerk

nur atiqah said...

mane ada sakit tadi.
oke je laa.
hee(;