20090419

a short note about you<3;

it was 2.11 in the morning.what am i doing at this moment.oh yeah.mengunline kan diri ini.makes me so freaking proud laaa.hepii juz like before.im not in the mood actlly.kenapa pon aku xtaw.aku malas.aku penat.aku sedih.aku gembira.aku xada perasaan.aku boring.aku nak kena stadi.aku nak kena hafal.aku lapar.aku kenyang.aku terasa.aku nanes.aku mara.aku bengang.aku terpakse.aku rindu.aku ketawa.aku mahu.aku tak dpat.fullstop.aku sedang merapu.

ketika ini aku memperingati si botak.si gelap.si kurus.si manja.si penyayang.dah aku merapu lagi.iye aku rindu same ramai orang tapi lebihnya pada si jejaka shahril tu laa.genap, its almost have been 2 months shahril pergi meninggal yang lain di johor.hahaha.yang lain tu gelak kan aje.dayang bidin jgn gelak kan lahh.xbaik taww.naseb baik laa dia dah sehat.alhamdulillah.dgr kate badan dah tough, so be careful guys.kang xpasal2 kena sepak terajang ngn shahril.yep im missing him.selalu sangat lah.just i cant be the same cause he's not texting me like always.not calling me.didnt noe what am i doing now.we missed all the nyte sleeping together.we missed alot of things.but it will never make me think twice wait and still wait.thanx for the second msg shahril.ill be replying later oke.

liyana didnt reply my msg.is she angry wit me.am i doing anything wrong to her.im sorry.reply msg if you feel like to do so.you the one that can make smile like before. ):


hey kadir, semat la you kann (;

No comments: