20090615

berbogel dengan lipas;

entri yang ini xada gambar yang sempat diambil sebab mcm lucah sgt plak.aku mandi and suddenly lipas turun dengan gah nye.sory lipas.aku takut kaw eventou ko kecik sgt dr aku.

"pekkk"( bunyi lipas kena tempek ngan selipar jamban aku)

maaf kan aku.

8 comments:

[*fAt!n aSiLAh*] said...

haha..
aku pon akn uat cm tuh jgk..
xkn nk bia jek..

[*fAt!n aSiLAh*] said...
This comment has been removed by the author.
atiqah said...

haha.
bagus laaah.
tindakan yang serupa jugakkk

fadYGbaek said...

u dah tgk "drag to hell"?
pasni g tgk cte tu..
abis la u, nnt kne sumpahan dgn lipas tu! kakaka..

RiOT! said...

lipas yg menggelikan...
klau aku lari2 mcm org giler pastu pijak2 sampai mampus itu lipas...
hahahahah

mesti kau fobiakan pastu nak mandi
heheh

atiqah said...

xada laa.
mane ada laa.
dengan berani nye pijak ngan bangga nye.
hahaha.
mandi mcm bese laaa.
hahaha

thesilentprincess said...

lipas tu berbangga mati dgn aman sbab dpt 'ditempekkan' dgn diri ko yg b'bogel tu...wakakaka...

"murid2 nie adalah kesalah yg sering dsalah gunekan oleh para studnt. tlg gunekan kate kerja 'tempek' itu di keadaan yg bersesuaian."

kakakakakakaka....B)

mishes_maira said...

btol ckp 'fadygbaek'
sume kene tgk cite drag to hell tu
rating 5 star..huhu