20090610

peace;

when there was a guy told me something like this.

"ko asal nak amek gmabar kena buat peace and kenyit mate??"
aku jawab
"aku xbape reti nak senyum lahhh.."
dia balas

"ape kate ko masuk kelas aku.yuran rm1 je.student aku dah ada 15 ribu.semua dah masuk peringkat senyum sampai ke tinge.."
aku balas
"emm.xnak laa.mcm xbest jee..nti jadi mcm mcd."
dia balas lagii
"mcd tu antara anak murid aku lah tapi dia dah kuang ajar sangat.lupa pada guru."

aku pulak kate

"bungek.hahahaha."

tgk lah aku bergambar;

4 comments:

Saiyidah Aisyah said...

same here.
suke wat peace gaks!
eh eh. nape mc tak pernah nampak muka?
kolej apa?
nnt jumpe tegoq la kay.
im not smbong teeaaaw.
if u ok i ok la.
huhu :)

nur atiqah said...

heee.
oke boshh.
kite slalu nmpak uu.
kolej mutiara laa.

Ninja Padang Kota said...

gambar kedua last tu macam gambr org len.

diff. gler. hehe.

oh itu rosli dhobi. itu tok kenali.

ehehe.

nur atiqah said...

hehehe.
oke.
lain meh.
tapi orang yang same.
fake je.
hahaha.
xada laaa