20091021

ini jadual finals saya; awk pulak?

this semester would be differ from the previous semester. Why? Because there will be NO STUDY WEEK. huahuahu. I'll be soo stress taw mcm nie. So, Ive taken the safety step where I should or in other way I must bring my books along where I go. Mcm nerd kan. Tapi dah terpaksa disebabkan saya nak kekalkan pointer yang tak seberapa nie.Lagipon saya dapat tahu yang time Part 5 punya pointer akan diambil untuk pengambilan Degree.lagi tambah kan pressure.Ini jadual finals saya :

Human Resource Management - 29/10
Organizatioanal Behavior - 3/11
Financial Investment - 8/11
Operation Management - 11/11

yeah habisss.

4 comments:

tintin said...

so...blaja rajin2..oke ma..ngee...

nur atiqah said...

oke baaa.
hehe
love you

nur atiqah said...

oke baaa.
hehe
love you

Nrl Ndh said...

Goodluck babe. OB best :D boleh score punya. hee