20091222

saya ada blogshop saya sendiri;

hye to all bloggers out there.

Mari lah bantu saya menabung wang biasiswa sendirian berhad memandang kan saya tidak ambil PTPTN dan permohonan biasiswa JPA pulak tak berjaya. So ramai2 lah tolong saya dengan membeli shawls yang saya ada untuk dijual. Shawls ini semua saya ambil dari pemborong siap dengan plastik lagi.Saya ambil gambar promo pon tak guna pin tudung main lilit je asalkan nampak cantik dan menutup ape yang patut. There are two of the kind that are available. Roundy and the Swirly. Saya tengok je saya suka. Tapi saya tak ada duit nak membeli nya so saya jual.Ada 20 helai semua nya dan saya suka semua. Alangkah bagus nya kalau saya dapat semua tuh.

Saya sebenarnya dah lama nak buat bisnez melalui internet ni sebab saya tahu saya tak ada cara lain dah untuk dapat income sendiri. Ayah saya dia tak bagi saya buat bisnez sebab dia nak saya fokus pada final sem. Itu memang lah menjadi keutamaan saya. Mama saya and kak farah banyak main sorok2 pasal shawls yang kitorang sama2 beli ni. Mak saya jual dekat office dia dengan harga yang murah aje. So mari lah beli shawls yang saya ada. Akan datang saya akan pergi ambil lagi shawls dari pemborong. :0

kalau tak nak beli pon tak ape tapi ape salah nya singgah sebentar melihat koleksi yang saya ada.Kepada pelajar Uitm Segamat pon boleh reserve dulu sementara ada. Tak payah bayar tok postage fees pon. korang suka korang bagitahu saya reserve kan. Bukak sem kita jumpa dan kita buat sesi jual beli okay??

blogshop saya ;

www.shawlsforyou.blogspot.com

Akan diupdate lagi tentang blogshop saya. Pastikan semua follow yer blogshop tuh.
Sekarang saya dah boleh benti taip skema.

Saya tak sabar nak balik UiTM pulak// err

2 comments:

tintin said...

nop la...bkn sbb byk duit la sygku...
just nk try yg tu plak...
url?
ntah la yer...sje2 nk tukar plak..nk yg baru pule..
dh add dh dieowng...
if dieowng xtau...xper la
blog ni akn jd private..xpyh owg lain tau




mari beli

atiqah said...

ooo.
oke.
hanya bertanya je.