20091223

KTMB buat saya menangis;

Hari Ahad lepas, saya hangout with my best friends. We went to Mid Valley again. Kitorang lepak2 and makan2, main boling and gelak ketawa. Ontheway nak balik rumah naik KTMB saya teringat yang saya rasa saya tertinggal tiket dekat kaunter masuk Mid so, bila nak keluar dari KLSntral tak ada tiket. Saya dengan jujur nya cakap yang saya tertinggal tiket and with no sympathy abang KTMB tu suruh saya bayar RM30. Dalam wallet ada RM20 and terpaksa lah pinjam dekat Pojie kejap. Apa yang saya bengang bila saya pikir balik tiket saya tuh hanya lah bernilai RM1. KTMB untung RM29.

*marah* muka aku nie nampak ke macam penipu sangat.Muka budak baik kot. Atleast kalau nak denda aku dalam RM5 okay lah lagi. Keluarkan duit dalam bank ada RM40 and lepastu bagi dekat pojie about RM3o. ada 10 je tambang nak balik rumah and segalanya. Saya dah pokai. Saya tak nak minta duit dekat parents saya unless dorang yang bagi sendiri. Dorang banyak lagi menda lain nak bayar. Broadband ni, yuran Uitm lagi, buku2 tebal yang akan dibeli nanti, macam2 lah. Dah lah aku nie tak ambil PTPTN, subsidi makan pon tak dapat. Seminggu ayah bagi dah lebih RM200. Sebab tu aku tak berani nak mintak mase cuti nie. Aku tahu ayah and mama kerja kuat untuk tanggung aku and family. Kalau dorang bagi aku ambil je and simpan and simpan. Sorry kepada blogger sekalian, aku agak berkasar dah. Sebab aku geram dengan diri aku.Kadang2 korang tak paham so aku bengang. Aku just nak kau dengar. Just be a good listener can't you.

okay, saya relax je nie.hehehe. happy reading semua :)


jenguk2 lah blogshop saya;

www.shawlsforyou.blogspot.com



No comments: