20100130

ada orang panggil saya comel;

para oh para post kali khas untuk kamu yang bertanya kemana hilang nya si comel ini.okay dan aku sedang poyo dan perasan dalam satu masa. pejam celik cepat betul masa berlalu.dah nak masuk minggu ke empat duduk segamat ni dan dah nak grad pulak.tak sabar lah tapi nanti mesti rindu. tak ada gambar kot nak di upload kalau ada saya dah lama upload kan kan. subject2 semester ni mcm mencabar.aku kena berlakon pulak.nak kena interview sana dan sini. buat research lagi dan semua itu saya suka dalam paksa. saya belajar secara ikhlas. dengan aktiviti kolej lagi bersukan sudah menjadi keutamaan. kawan di dahulukan. saya rindu kan keriangan yang dahulu nya menjadi satu kemestian. sekarang belajar saja lah.kadang2 bergurau senda dengan roomate yang mereng saja lah.okay atiqah merapu.

semalam keluar pergi beli barang2 bilik. baru2 ni saya tukar rejoice dan rambut saya menjadi teruk.sekarang sudah guna kan herbal essence pulak sebab nampak mcm menarik saja.lepas tu saya shopp bundle segamat ni sebanyak rm35. dan saya dapat 4 baju dan 2 jeans saya berpuas hati.beli tiket tren balik raya cina sudah habis rm21.mahal kan.saya terpaksa skip kelas sebab tiket hari jumaat sudah habis.saya suka ponteng.saya nak beli beg tapi tak ada yang berkenan di hati ini so saya bercadang cari di kuala lumpur saja.dalam masa sehari duit saya habis rm100. ayah, barang2 di segamat ini mahal la jugak.nanti nak duduk melaka mcm mana pula nak survive.msti lagi mahal kan.

hari2 saya online dan tidur, habit baru disebab kan baru2 ni saya baru baik dari demam batuk dan terkena food poisoning. rasa seperti semua isi perut dimuntah dengan hebat nya.saya dah kurus tapi dalam proses buncitkan balik perut yang ada.hahaha.

okay saya nak upload gmabar saya berjalan2 dalam uitm sudah.hahaha.thanx sebab ada hati lagi hendak jenguk blog saya :)

5 comments:

tintin said...

..

Para Jamaludin said...

bhahah!
dah kamu memang comel.
saya pun comel. cuma, ukur keliling berlebihan.

hahaha =)

Anonymous said...

perasan btllah awk ni..myb cme pasaan awk je kot..org lain myb xpndg cm2..jgn la puji dri sndri..aduhh awk ni memalukan kaum wanitalahh..lu pkr la sndri..sb rmai yg comel kt lua sne xd pn ngaku cm2..agknye org yg pgl awk comel 2 rabun kot..xpn bute..haaa..cne 2..kn da malu..erm cian awk kn..

Anonymous said...

sy tgk awk xcomel pn..awk bia btl..

nur atiqah said...

terima kasih.