20100126

ayat itu maksudnya lain;

once again I accidently ignored blog ini. bukan sengaja tai busy dengan final semester. tak suka betul bila nak berpisah dengan budak2 yang sengal ni. aku bukan boleh simpan mereka dalam poket seluar pun. dah lama tak update dan sekarang sudah malas.tak tahu nak berkata apa2 lagi selain selamat membaca kepada silent readers out there. thanks anyway sebab kamu dan kamu semua telah tolong sikit aku dan nuffnang aku. dari aku taip yang merapu ni aku nak cerita la pasal aku sakit. menda kecik ni pon aku nak kecoh kan. poyo lah kau tiqah.

okay hari jumaat kena food poisoning, sabtu demam, ahad till now batuk tnapa henti.okay tu je la kot. haha.aku sangat bosan la tu kalau taip bape kerat words je. sekarang aku sedang sedih sambil2 buat2 happy.bagus kan aku ni. every single day aku happy je eventho aku sakit ni.but since juz now aku mcm a little bit weird laa.start tak ada mood sebab aku sedih aku akan berjauhan dengan friends aku yang sekarang ni. ayat kau tu buat aku sedih even kita baru je kenal bape hari.

okay cukup la kot.aku dah malas nak tekan2 kyboard ni.kesian dekat keyboard ni.haha.okay tipu aku tak gelak aku monyok.bye2 semua.

1 comment: