20101115

saya gembira.

bila blog dah berhabuk sampai orang tegur jadi akan saya teruskan dengan mengupdate segala ruangan yang masih kosong dan ingin mengeshare semua menda yang tersirat dan tersurat di dalam hati.bila kita buka mulut dan tanya baru kita tahu keadaan dan tempat kita dimana.berkawan biar ramai berkasih pun boleh banyak tapi awas lah dengan kasih yang kita berikan.selama 4 atau lima bulan ni sangat berterima kasih pada housemates 10-4 yang selalu banyak agenda mereka yang tersendiri:) sayang korang lebih lah.melaka antara tempat yang paling kecil dan seronok dan beronok ronok sebab boleh cari port tempat makan yang sedap walaupun tempat tu sekecil gerai bawah pokok.haa iya lah saya suka berkepit dengan kancil okay lepas ni saya berkepit dengan saga pula sebab jazz dah tak boleh bawa melaka.saga pun saga lah asalkan ada transport nak bergerak.knowing them were the best thing in the world.diaorang sengal gilaa.saya sayang mereka.okay dont know what to update.
oh ya saya menunggu blackberry mari.yeahh.

No comments: