20100327

aku tiada di atmosfera;

sekarang ni aku nak orang lain tahu mcm mane nya aku rasa seperti aku ni tak wujud je dalam bilik tu.aku bukan jenis nak touching touching sangat tapi kalau dah aku cakap semua buat mcm aku tunggul kayu je mana aku tak bengang.kalau korang kat tempat aku.sakit hati je aku cakap.so aku senyap je lah.lebih mudah jika begitu cara nya kan kan.buat la seperti hanya untuk tiga orang.aku malas nak ngumpat2 ke apa korang paham2 sendiri je la.
semalam sangat berpuas hati la sebab aku kena sound direct je kot.kau tgh bergayut and aku excidently terbukak kuat lagu tu tak perlu la nak sound mcm tu kalau ye pon kau nak study.tapi bila orang lain buat lawak kau sebuk2 nak gelak2 jugak.kau dengan hal kau sendiri je la.kau ingat bilik tu kau jadi ketua ke.come on la babe kita dah lama kenal kot.aku makan dalam je kot dengan semua perkara yang annoying ni.apsal kau nak buat aku mcm tu pulak.kau tak puas hati dengan aku kau cakap je la.aku open je kot.apa2 je la.rasa mcm nak menjerit je duduk dalam ni.
bila aku punya hal je kau nak senyap dengan yang lain kau havoc nak mampos.ape cer bro kau ingat aku tak nampak ke ha.nama pun sebilik tapi pandai2 la jaga hati orang dekat sekeliling kau.kau ingat semua orang suka engkau.aku dah sangat malas nak layan attitude kau yang merepek sangat tu.

sekian, terima kasih

( ini semua tiada kaitan dengan yang hidup mahupon yang mati)


1 comment:

nur atiqah said...

terima kasih daun keladi, lain kali post lagi ya dalam fb.heee