20081218

atleast appreciate it;

aku xpaham nape ngn mak aku nie.as u all noe.result baru je kua kan.so aku pon bgtaw la mak bapak aku.mcm sume org bgtaw jugak la kan.ayah aku juz ckap congrats.oke tu pon dah memadai bg aku && ngan duet tu aku ckap simpan kat asb je.xgune pon tok belanja.

and mlm tad aku pegi la 7e ngan mak aku nie.adalah aku borak2 dgn dia kan.aku bgtaw la pasal result aku nie.&& ada la borak2 sikit.lepas tu die ckap.

"ada la yang xsyg kat tqah tu, tu yang xdpt ag 0.03"
wat the fish??wat can i expect frm dat? kalu korang; korang rase ape?? aku mcm nak balas balik pon ada.tapi aku senyap je la.kang mak aku ckap aku nie ank kuang ajar la plak.haihh.hampir nak nanes dah tad.tapi aku tahan je.why cant she juz be proud or appreciate it.

4 comments:

halmi said...

bnyk2 brsabar incik
mgkn ibu anda tdk brmaksud begitu
mgkn die mahu anda lbh brjaye :)

Zaza Daud said...

sket la sket sbb kte ni xdappriciate.
btw, congrats. (:

teetee said...

baik laa.akn ku lebih bersabar.

thanks nway.hee.(;

tintin said...

sabar la wahai nrtqh
dugaan