20100324

you got brain but no attitude;

phrase ni pernah disebut once masa aku part4 sebab aku dan rakan seperjuangan buat hal dengan lecture tu.sekarang aku rindu pada semua lecture aku walaupon mereka mungkin tak kenal aku.atiqah tutup mulut anda sekali lagi.sekian untuk intro dalam english nya dan pengenalan pada bahasa nya.

brain and attitude? ada relationship tak antara dua ini.ada ada siapa ckap tiada tu, saya tumbuk perut dia baru tahu.aku selalu teringat2 phrase ni dari dulu sebab aku rasa betul la kan.kalau pandai pon tapi tak ada attitude yang bagus siapa mahu. or saya boleh alih maksud kalau ada rupa tapi attitude macam haram sama juga kan kan.eh2, jangan risau semua saya bukan nak racism pasal cantik or huduh cuma saya mahu membebel sorang2 dalam blog ni sampai kan tertidur depan laptop.

okay, sebenarnya malam ni aku dah penat sangat dengan macam2 acara yang aku libat dalam facebook.selamat malam kawan lama, kawan baru yang bakal jadi lama dan juga kawan saya yang stalk saya.saya tukar kan kemarahan kepada kegembiraan dan hasil nya begini.akhir kata dari saya.terima kasih daun keladi, lain kali saya update lagi.

No comments: