20100813

terbaru tentang aku.

lamanya tak update.lately sangat lah busy sampai kan nak online pun aku fikir banyak kali.sumpah aku tipu je statement ni.my life best sangat thank you Allah sebab memberi aku kehidupan yang mengembirakan aku dan aku sentiasa berdoa kehidupan aku sentiasa membuat aku beringat padaMU.
friends? sangat em sangat extraordinary la diorang ni.aku sentiasa dibuli dan aku tak kesah pun sebab mereka makes me happy all the time.aku batuk sesema dan demam kadang2 tak tahu bila nak kebah semuanya.

"sesungguhnya bersabar lah dalam menghadapi penyakit kerana penyakit itu penghapus dosa"

so far degree ni sangat memberi aku pandangan baru terhadap orang sekeliling aku.dah lah cukup bosan aku bercakap tentang life aku dekat melaka ni.tah kenapa aku tak nak balik KL aku pun tak tahu.maybe aku suka jadi loner dekat melaka.haha.thanks for those kawan2 yang suka buat aku gelak.
ohya saya jadi bahan orang lagi2 classmates saya yang sangat sengal.pelik2 tapi aku layan kan je.rindu nya dekat rumah=( bye kawan2 saya nak menyendiri.

No comments: