20090227

those kisses;

a day when someone dat know u better wasnt there for u.oke.gimek je la.hah ada org cium aku.nak taw x sape? aku pon xtaw sape.yang aku taw die cium kalu mandi dikala maghrib.hah slalu je melekat kat kaki aku yang serba tidak cntik kan.aku xngat ape menda alah tu.tah la aku dah lupekan.berjalan di taman dan amek gmbar.pg tu hp xsempat nak caj.orang yang kucintai pergi meninggalkan aku buat sementara waktu.mak aku lah.haih.asek nak berjalan je mama ngn ayah nie.balik msia kena la bawak balik ole2 oke.pertama kali aku dengar budak kecik yang nakal tu sebut "kaka" stands for kakak laa.dah mcm name pemain bola eh.aku xkenal lah.memberi lampu hijau tanda suka.sebab aku suke color hijau la.haha.aku hepi sgt2.fullstop(:

4 comments:

dynac3064 said...

;)
kaka..
ahaha..

nur atiqah said...

nape ngn kaka?
betul la tu.
hee.

tintin said...

kiss 4 u =)
kaka ..nme pngilan d beri oleh bdk nakal yg ska mngacau..hee

nur atiqah said...

heh.
ada orang dah paham laa.
tc yer.