20090302

penat dow;

penat lagi kaki nie berjalan dalam hutan yang harap2 nye tembus dekat kubur cina dekat sebelah uitm aku nie.tapi naseb baik la tembus tempat lain.kaki aku sgt la penat.nak kena jawab soalan sejarah yang aku sendiri fail.mmg xbest la kan.sampai hari nie kaki sakit terase lagi.nak berjalan malas.tapi kerja banyak pulak.oke aku berhenti mengeluh.smlm dah nak tido hp xberbunyi pon sebab xada sape nak bermsgan kan.aku baring menangis.termenung dan berfikir.tetibe tepon panggil n selamat aku angkat.aku hepi je la kan.habis dan sambung menangis teringat kat seseorang tu.atiqah tolong senyap.bye2

2 comments:

halmi said...

eh2 samelah masalah yg kite hadapi
haha..
tp kn.... nk wt cmne

thesilentprincess said...

tau takpe...lutut aku dah nak tercabut mase tue...kuing3x