20090302

syurga cinta;

semalam ada pra tonton filem syurga cinta.oke aku xbape nak jiwang la tapi tetibe rase nak tgk plak kan.sebab lagpon dpt cop kolej.dalam pkul 845 smpai kat dewan thanx to pom n frens coz cop kan two places for me n nad.thanx again.once im not that kind of xcited nak tgk tapi orang ckap mcm best je so aku pon g la tgk.masuk je dewan ada la pemain filem yang mcm kat panggung tu.wahh aku dah excited.pastu lame gile aku tgu sebab makin lame makin ramai yang dtg n beli.penuh dewan la jugakk.orang metrowealth pon ada dtg jugak kat u kami.nie detail filem malam semalam:
tajuk: syurga cinta
keluar dekat panggung: pertengahan bulan may
pelakon terlibat: heliza; awal n haziq tom2 bak
aku dah tulis dah review hari tu tapi kan dah terhilang n aku malas nak tulis balik.padan muke korang.
nape xtepon hari nie.nty tqah tlg oke.rinduu oh);

1 comment:

halmi said...

rindu?
entahlah kte dpt rase ape yg awk rase 2.. mcm berat je ati ni kn
tp nk wt cmne sabar jelah
adelah rezeki 2 nnt :)