20090622

lepas sudah;

final dah abes.
ecomal dah terjawab dan terase nak bogel dekat pm supaya dia kasi i A in ecomal.
saje nak cipta sejarah bahawa sya boleh dapat A dalam class dia.siapa tahu kann (=

saya sayang sama mama and ayah.
sayang sama lecturer saya walau mereka banyak songeh.
sayang sayang kawan kawan saya.
so kaw ape kesah;

aku xpaham lah kenapa ngan kaw.
cube lah open minded sikit.
xada nya aku nak curik bf kaw lah.
fuck you (x

9 comments:

Para Jamaludin said...

curi2 bf? gile tak kool kan?
mentaliti siapa tu?

hehe.

mau bogel dpn sape? dasat2

[*fAt!n aSiLAh*] said...

wah..
cik tee tee sgt gnas skunk..
hehehehe..
sy sgt tkot!

tiqaa said...

err, smpai bogel. dahsyat! hehe.
ecomal okay ?

tiqaa said...

err, smpai bogel. dahsyat! hehe.
ecomal okay ?

atiqah said...

ecomal was soo fine.
nak bogel depan PM( prof madya)
pm ismail kesayangan.

para :mmg xkool nak curik bf.
there was a girl with a short closed and undefined mind.
haha

Zaza Daud said...

Hey. Thnks.

Weyhh. Gila lah result! :)

SaiyidahAisyah said...

haha.
masa aku amek ecomal pun dapt pm ismail kot.
haihhh. but glad gile lulus. fuhhhh.
huhu.
wahh. ada org tu da cuti lah. wah wahh.
haha :p

atiqah said...

hehe.
really?
mampos la aku mcm tuh.
huahua.
takuttt

Nadiaw said...

haha tee, curik bf spee? anyways dh cuti kehh/