20090809

aku tak nak lah extend;

kring3x*
(dalam hati) sapa pulak yang call aku ni.
kitorang dah sampai mutiara dah.amek kete kat bawah mutiara eh.
(malas nye.dah la hujan ni sedap tidooo.)
yang aku bengang nye sebab dorang g parking kat bawah mutiara pastu aku pulak yang kena aim nty.tak pasal2 encik ros tengok je aku alihkan kete.shit*
aku dengan berpakaian singlet and sweter and tracksuit drive turun ke parking blok I and hopefully ppl tak pandang aku nie plik sebab hari isnin pakai baju mcm tuh.
naik bilik trus mandi and far dgn excited nye
ejow tadi ada berita dekat radio.pasal H1N1.kementerian kesihatan akan putus kan hanya Universiti yang teruk sahaja akan ditutup.
apa yang aku pikir sekarang
1. aku tak nak kena extend
2. hope U aku tak ditutup.
3. kalau dah ada kematian dah dikira teruk ke?
hm.test berderet.tak suka

3 comments:

nurul cakapcakap said...

hmm takot tol la h1ni skg ni. makin teruk lak

nur atiqah said...

huhu.
betul2.
bahaya.
orang2 cina kat segamat ni xpakai pon.
hmmm

noonaa said...

dorg yg mam babi
kte yg kne
sial
babi tul
huhuu