20100116

missed them

semalam aku update dengan sangat tidak ikhlas dan sekarang aku nak update dengan penuh ikhlas sebab aku dah sangat bosan and aku dah lama sangat abandon my blog for a few weeks. So guys and blog readers, here are my tulis2 for the whole few weeks that i have missed.

okay now the first one is mase cuti sem hari tuh.aku pergi petrosains dengan along kak farah and princess tuh.naik bus mmg best sebab dapat la nak experience something new to them.act, i dont like to write alot coz by showing pictures can explain everything..



sebenarnya dah nak balik KL sebab rindu dekat budak2 tuh. ain and wani. even wani mcm kecik lagi tapi perangai dia tu ganas betul. mama cakap balik end of month pon okay.and the more reasons why I should not balik rumah sebab financial lari. banyak assignment and works to do. oh and i have ask mama for an external hardisc. memory dalam lappy nie dah merah2 la ma. and really need one.

a few weeks past I suddenly have texting mama and ayah about having honda at segamat. aku tak berapa nak kesah pon cause I know that mama and ayah mmg tak berhasrat nak give me the permission to drive it to segamat. jalan tangkak bahaya sangat. and ayah texted me and saying that I cant use it for the moment but I can take it for my degree.yeah. Ayah thanx for the consideration. aku tak berapa nak kisah sangat. mase tu tiba2 nak tanya my ayah and mama opinion. and they response the correct way that i wanted it to be. okay aku rasa cukup la buat masa ni nak cerita banyak nie.later if ada cerita hot aku update okay.

No comments: