20100115

seminar di muar;

kawan2 blogger semua; lama kan saya tak update blog.banyak sebab yang nak dikeluarkan dalam kepala nie.tapi tak ape la anda semua paham kan.baru2 nie saya ada pergi ke seminar keusahawan dekat muar under uitm.saya mmg tak patut pergi sana sebab saya bukan ada bisnez pon nak dijalankan.yang patut pergi orang2 macam along and kak farah.hehehe.

tapi apa yang best sebab kami dapat makan yang sedap2 semua ditanggung oleh uitm.and kitorang dapat elaun rm10 lagi.siapa tak nak kan.kami dapat sijil lagi.hahaha.best kann.lagi satu saya dingorat dekat dalam ekspo tu.kelakar la jugak.laki tu ikut jalan sebelah saya dengan berpakaian kemeja and tie.( smart ) lepas tu bila macam di ikut je saya kena lah jawab banyak soalan laki tu. last2 end up bila nampak boss dia, dia cakap nak berhenti kerja sebab dah temu jodoh ( tunding jari dekat saya ) kenangan yang tak boleh dilupakan.tak pernah orang buat mcm tu rasa nya dalam hidup nie.

jangan risau saya single je tapi saya tak boleh nak berikan full commitment sebab saya rasa hidup saya tak stable lagi.kalau ada jodoh ada la kan.hahaha.cakap mcm orang tua je lah.bosan kan.

hari nie agak bosan dengan baring je kerja nie.tak tawu lah nak buat apa.nak balik rumah lahh.rindu dekat family.rindu dekat ain and wani.hehehe.okay cerita pasal kolej pulak.kerja dah banyak.lagi2 International Business tu.sabar je la.ada jugak faedah nya buat kerja banyak2 nie supaya jadi pandai.hahaha.kayla.nak solat.will update later yawww :)

No comments: