20101018

ahhhh(!)

sampai sekarang aku cant think of one topic nak post dekat blog yang dah berhabuk mcm rumah sewa 10 bulan tak duduk kan kan.kawan2 semua bengang marah gembira post something.interest aku kosong sifar pada penulisan.mungkin sebab aku jenis yang berterus terang dan cakap je.terima kasih atas keperihatinan kawan2 yang sangat menyayangi diriku yang serba hina ini.pppprrffffttt.macam2 nak cakap tapi baik kita tutup mulut sahaja lah bila dah ada yang menegur.sampai satu masa akan aku beritahu pada yang patut.sampai hati kau buat aku macam ni.kau siot.aku nak benci kau tapi aku tak cakap lagi depan kau kan.aku nak cakap dengan kau supaya kau tahu apa sebab nya.kata kawan baik tapi kau tak jaga ia elok2 padah nya pada aku.aku tahu salah aku jugak.dan semua berhenti lah judge aku macam mana korang cerita2 pasal aku ni dulu.siapa yang nak tahu reason nya aku bgtahu siapa yang tak tahu tapi buat cerita aku tak suka.HAHA.nampak kan aku gelak untuk kau si pencerita hebat(!)

No comments: