20081020

18/10/08- we (aku;lindo&& pakcik) decide to staynyte at key ell to see KAMI THE GIG.


on our way get out from uitm to the bus stand.suddenly...


lindo: hey, tu pom kan?
aku: tah la.rabun la.yekot.nmpak baju sama je.


lepas kua duet kat atm.


lindo: pom!
aku && lindo: pom2.
aku && lindo: ko nak g mane nie pom?
pom: aku nak g bandar.
aku && lindo: wat ape? sowang2 ke?
pom: haah.ehh.nty kalu chik2 ada msg korang aku g mane jgn bgtaw aw.aku xbwk fon.
aku && lindo: oke bosh.

dalam bus.tiba2.

lindo: pom jom la g gig same ngn kitorang.
pom: haa?(pk2 100x)
aku: haa.jom la pom.
pom: alaa.tapi aku mane ada bwk duet laa.hp pon xbwk gakk.
aku && lindo: jom la pom2.
pom: (pk2 lagiii) haa.jom laa.
aku: (sms pakcik) tlg belikan tiket ke kl ag 1 tok pom2.
pakcik: oke.nty abg usha kan.

pkul 11.30pg- bus tiba.lewat gile.
dalam bus pening2.mcm owg mabuk minum tobi.(kate lindo && pom2.)

tren-tiba di pudu naik lrt ke bukit jalil.
dalam tren.( ramai gile budak2 indie) setiap kali tren benti je mcm semut sume turun.
usha2 dayang tgu kat depan kaunter. jalan2 bersama2 ke kawasan gig.gile ramai babe.happening kot.

tempat gig- sempat layan laila'lounge. best gile.&& rehat cari port makan2.with bidin.pom.lindo.naz.ayul.dayang.am.&& kawan2 yang lain.&& as always my sayang shahril.

malam hari- pas makan kami dapat layan sket je.sempat g care4 cocok duet with my love.
kami sempat layan meet uncle hussain.butterfingers.lovemebutch.rob yang best.oag hanya dapat perform 1 lagu je.60's tv.sebab ramai dah mogokkk.after gig kawan2 tintin hantar kami sampai kl sentral.

klsentral- lepak && tetiba polis halau plak.soh lepak kat lua aje.bengang plak.adoii.
hmmm.lame2 lepak.aku ajak lepak kat mcd aje.bole makan2.senang sket nak tido.heee.

pagi- plan bertuka naik bus plak.tiket pukul 8.30pg.makan tidak berapa sgt.dalam perjalanan muntah.adoi.penat.sakit.haihhh

sampai- batal plan nak g sagil disebabkan aku sakit.sowie sume babe.lain kali la erk.aku sampai bilik mandi && tidooo.



1 comment:

tintin said...

thnx so much..
its oke la comey