20081208

ayah && mama;


diz is my parent.dat is my dad.i called him "ayah".his real name is abdul rani bin jaafar.he is a best father i ever had.maybe korang pon ada ayah yang best jugakk kang.sume org ada xkire la yang idop or yang da meninggal.its oke.my dad work so hard tok bhagiakan my famly.he's an architect skunk && a coach or (jage tournament badminton.)aku tabik la ngn ayah aku nie.siang mlm keje.siang keje kat ofis && bile malam he went to the tournament to make sure that the tournament is running smoothly.

dulu; ayah aku penah cerita.tyme die jadi pemain badminton negara && after dat smbung jadi coach, family die xnak percaye && he didnt get the trust from his other 8 siblings.diorang ckap my dad took drugs laa && the negative side of it.bile cite balik my dad bole gelak je.bukan nyer my dad amek drugs or wat so ever.its juz my dad plays badminton alot at all court badminton yang ada && he needs to maintain his body.(almaklom la pemain kan tyme tu).kesian plak.)sume orang takot ngan ayah.ayah mmg garang.ive told you.believe me!.but for me ayah garang ada sebab.die sayang kat orang.&& they say im my dad's daughter.like father like daughter.hahaha.


nie kesah mama plak.dah kalu im my dad's daughter.haha.my mama plak.angah's punyer.angah kinda afraid wit my dad.he often talks anything wit mama.kadang2 i pon jeles la.coz i xbyk cite kat ayah coz he is a man kan.susah nak ckap.huhu.ape2 yang angah nak, he will ask kat mama dulu.&& after dat baru la mama akn ckap ngn ayah.huhu.&& i think dat mama kurang suke aku.yela.i rase coz i rapat ngn ayah.maybe la kot.byk menda yang i kan think about && i can prove it that mama mcm xsuke je ngn i.slalu lebeh kan angah.

hari nie.tadi, i drove the car to greenwood.breakfast je pon.mama yang suruh.&& bile nak balik tu oke je.mama nie plak tetibe angin.i was gonna park the car infront of the house.

mama : kete rapat sgt ngn pokok bunga.
me : oke.(i was trying to make it jauh sket from pokok bunga tu)
mama : alaa!.(mama tepis tgn i && she finally betol kan stering)
me : (i noe im to idiot to do that.aku taw la aku nie lembab sket.tapi sabar la).
mama : woi!.haish.
me : hmm.

after settle wit the parking, i kua kete && masuk dalam umah juz be silent je.xbukak mulut dah.coz dalam hati i pedih sgt2.she makes me lost her respect.kecik gile la hati nie.hmm.i admit it that im too clumsy to do things fast kan.yah.forget bout it.&& plis atleast called my name.jgn pggl "woi".i got a name.

No comments: