20081217

huh?

haih.mcm2 je hari taww.bengang ada hepi ada susah hati pon ada.kenapa ngan perasaan nie??

bengang sebab...

aku xpaham betol ngan uitm nie.ckap mcm ape je.tapi nak buat mcm mane aku dah ditakdirkan blaja situ.oke sepatut nye result keluar hari nie.aku dah la xbole nak tido smlm asek gerak2 je tyme tidoo.sebab aku pk kan result yang nak kua nie.aku punye la bgun awal pastu aku cek xada.ptg nie aku cek balik die tulis.

"harap maklum keputusan peperiksaan akan dikeluarkan pada
18hb disember selepas mesyuarat senat diadakan"


uitm nie suke buat aku bengang je.aku dah la tgh takut.mcm2 betol.


susah hati sebab...


aku risau ngan result yang aku kua nty pastu uitm nie main2 plak.aku lepook kang brtaww.last sem aku jatuh.bukan jatuh tangga la ngok.pointer jatuh.tyme tu aku nanes mcm ape je kan pastu esok tu bole plak pojie ajk aku kua && aku pon kua la ngan mate yang bengkak.haha.tu pon baru pointer jatuh sikit je.angah aku yang amek degree nie bole relax je.die ada 2 paper kena repeat elok je.haihh xada rase taggungjwb betol angah nie.
hepi sebab...
aku sedia and masih berada yang tersayang (;




2 comments:

tintin said...

sabar la keyh
jgn bengang
k
bykkn doa

nur atiqah said...

selalu mengaji.