20090916

hanya kerana cinta


malam ni asyik nak sedih je.nak marah dah tak boleh.nak lepas geram je.tak taw la nape.

mcm ada banyak sangat salah paham.aku tak suka lah mcm ni.

rasa sangatlah tak best.aku rasa nak senyap kan hp nanti ada yang kecik hati.nanti ada yang rindu.nanti ada yang bergaduh.nanti ada lagi yang salah paham.aku pon pening jugak.tapi sedaya upaya nak tahan rasa penat.rasa mengeluh tu.

aku cuba tabah kan hati aku ni.hanya kerana satu sebab yang utama.


aku cintakan dia; shahril


5 comments:

tintin said...

ma..='(
im sowie make a lot of trouble...
sometime im jelez..dont mad yeahh
love u so much..

atiqah said...

ooo.
ok.
xada apa laa.
ma ok j.

kami! said...

mmg x dptla bazil.cuz he is mine.haha

matahari said...

i change my url.
www.matahari-c.blogspot.com

atiqah said...

wawawa.
bungek la ko nie.
aku spak kang.
hahaha