20090215

terpikir2;

tadi aku terpikir la pasal satu menda yang sangat la penting.tyme2 aku nga memandai kan diri jugak la aku terpikir pasal menda nie.watt huh oke la aku terpikir pasal my future.mcm banyak sangat aku ulang ayat aku hmm.juz now aku tgh study arab tetibe tah mcm mane aku bole nak benti & pikir nape amek course yang skunk nie padahal aku xminat pon.
tadi pon aku rase mcm aku nie terpakse je nak study.bukan nyer aku xikhlas tapi kan nape aku tak terpikir je dari dulu.aku pon tnye la kak ezah kalu smbung deg nty aku nak tukar course mcm mane.and she ask me nak tukar ape && aku pon mampu senyum.pastu kak ezah pon ckap msti nak amek arts kan.kami mcm senaseb je.
mcm mane la aku xbole nak minat arts; dah ayah pon budak architect.aku nie terikut la jejak die tapi atas sebab ayah aku nie xnak mase depan aku jadi susah mcm die.keje sampai lewat pg dll.
awak kite rase mcm nyesal dah.awak pon ckap kite dah separuh jalan dah.arts tu wat la keje sampingan.kan best kalu aku dapat patah balik ke mase dulu.nak buat mcm mane kite dah buat keputusan.maybe jalan yang aku pilih nie bole dapat rezeki yang lebih baik.
tapi aku terus jugak berfikir kenapa..

No comments: