20090213

tah lah;

selama mane aku msg dgn die aku juz bole jwb "tah la" & "em".aku pon xtaw laa.maybe im not the best for you.aku pon xtaw nape aku jawab mcm tu je.awak cakap kite kasi jwpan yang mendukacitakan.hm aku xtaw la nak buat mcm mane ngn jwpan tu.awak nape suke tnye mcm tu.nape awk selalu tnye.kite bukan xsyg kat awk.kite bukan xsuke nak tepon awk.kite bukan nye xada perasaan syg kat awk.tapi kite xtaw nak ckap mcm mane.xtaw la mcm mane yang awk harapkan.kite mnx maaf sgt2.kite rase mcm teruk nyer aku nie.tapi xtaw nak ubah mcm mane.xtaw nak bgtaw kat awk mcm mane.otak mcm blur tibe2.mmg sumpah la kite rase mcm xgune je.kite cume xtaw nak luahkan mcm mane.kite ngat awk mmg taw.msti kite ni hampakan awk je kan.maafkan kite taw awk.kite xtaw nak ckap ape tadi.

p/s: ilove you;

1 comment:

- said...

Hm saba weh. Kita mengalami mslh yg sme :)