20090512

key elll;

aku dah sampai di rumah.on my way back to key ell mcm2 menda jadi.

first; sampai kat terminal segamat and i expected bus cepat ada pukul 3.00 tapi xada and yang tinggal pukul 4.30ptg.dem babe.went to transnasional they have 3.00ptg punye bus.terpakse amek eventou ive hate trans soo dem much.

second; arrived at pudu.and on my way to putra budak2 celcom tahan.
"akak2, dah ada celcom?ape kate akk dgr kitorang ckap dulu"
i said; dah ada and plis stop distubing others.mmg salah aku tapi i said it lightly aje.aku rase dorang xdgr pown.aku ckap.sy dah gune tapi bill tak berbayar for 2month oke.


third; naik tren putra frm masjid jamek to melati.tyme workers sume going back home.sesak mcm ape je.dorang xnampak ke aku nie bawk beg lagi beg dr handbag dorang.kang aku lepok sorang2 gune magazine rottw baru korang taw.tren benti kat klcc.everybody sedang himpit aku yang nak berdiri tapi xnmpak tanah.and when suddenly aku "fuck off".tutttt.
all eyes on me.aku buat budu mcm bukan aku yang ckap.pliz la makcik2 and pakcik2 korang nie rilex la nak naik tren pon.jgn la nak himpit mcm korang nie pencuri barang.haihhh.

fourth; ive been waiting for an hour and 30 minutes.bus putra xdtg2.aku frustrated sangat2.i called ayip.mam called me and along pick me up there and i realize that bus yang sampai xgerak2 ag.thanx god.

fifth; sampai rumah.tetibe budak chomot jerit."ACHUUUUUU".achu dah balik.hehe.i missed ain so much.muahx2.

No comments: