20100629

to anonymous.

mari kongsi pendapat tak payah nak anonymous.

let us noe apa yang kau rasa.

10 comments:

Anonymous said...

ko berani sgt ke?ha5,setahu aq ko ni pndai ckp lebih je...

mataku_cokelat said...

ak brani...jgn ckp org lau dr sendri xbrani..

atiqah said...

anonymous: berani kerana benar.kalau aku tak cakap mcm mana aku nak hidup.hidup dalam dunia ni kena cakap.bertanya.nak belajar kena cakap.kalau senyap pulak jadi bodoh sombong.aku bukan mcm tu.

far: mmg berani;)

azela said...

oit..oit..awat nieyy?

Zaza Daud said...

Kenapa die dengki sangat dengan ko ye? Hisshh

atiqah said...

zaza aku pon tak tahu.tak puas hati sungguh;|

noonaa said...

wah.sape anonymous ni wei?die tatau cte pulak tp bajet mcm tau.mari ah kte confront sesame!!

Zaza Daud said...

pendengki mmg camtu. alahai.

mataku_cokelat said...

2la pasal...memg cr pasal jer..

atiqah said...

semua sedang bengang.sabar semua;))