20090529

the name is lulu;

a few days before diz, ada la 3 ekor sekawan monyet nie yang i can said that there are so cute kot.i thought they are one family kot.suke dok kat area ampaian sebab dpt nak menyaksikan bra and panties yang bergantungan membuatkan pemandangan mereka menjadi sgt istimewa drpd kolej jantan.itu mmg aku akui.lagi pon berdekatan ampaian disediakan gerai makan( tong sampah) bagi mereka ini.

first early in the subuh.i woke up and heard orang berlarian di kawasan luar bilik, dalam hati ( semangat betul dorang berlari nak amek wudhu' tok solat).and on that time aku pulak yang kuar bilik.aku pon nak lari bersama2.monyet boleh bangun awal dr manusia.
after i finish my class, aku naik la balik bilik.suddenly, wah ada laki la naik kat level aku( gatal).dorang pasang sangkar laaa.perangkap.after a few hours anak monyet dah terperangkap.sedih nye.sempat la aku nak kasi name lulu.walaupon die monyet biase aku bole nanes bile dorang nak bwk monyet nie pergi.

nak taw x sebab ape aku nanes??
sebab...

nty mak ayah lulu crik lulu mcm mane??sedih nye?? msti dorang sedih anak hilang kan???

No comments: