20091030

4 cerita menarik dalam satu entri,

ini cerita sepanjang final paper yang dah mula selama 2 minggu kot. ada 4 agenda semua nya.tapi tak ikut urutan lah.so, harap korang dapat lah sabar dan buat paham jelah. Entri ini penuh dengan gambar dan harap semua sukaaa.

STORY 1 : pagi2 dah bangun semata2 nak makan soto dekat kampung jawa.sedap bai.ada soto, roti jala, tempe goreng, begedil, dan mcm2 lagi.lepas dah kenyang, drive dan berhenti dekat traffic light.tiba2... ada la makcik nie keluar dari keta.cara mcm nak cari pasal je.aku dah sedia nak lari.rupa2 nya dia nak tegur tayar pancit.hahaha.tension lepas kenyang.thanx to far sebab sumbang kan duit dulu. Abg mirul beruntung dapat penyewa mcm saya.hahaha



STORY 2: 31 hb 10 2009 adalah hari jadi Suhaila Majuri.Sue Selamat Hari Jadi yang ke 20.hehehe.Sue dah tuwe.haha.kek mmg sedap lagi.aku asek banyak makan dan ada orang sudah tegur aku dah berisi dan gemok sikit.aku still maintain je.tak apa la.cuti sem aku kurus kan badan nie oke kawan.

qaqa tiru gaya aku tutup dada sebab tak pakai bra.haha.

kek yang sedap.

ini adalah SUHAILA MAJURI

budak2 yang menjayakan acara.

Mira nak suap dengan penuh kasih sayang.

oke itu saya sangat teruja baca majalah.


STORY 3: hari tu pergi jemput qaqa and zidah dekat bustan pukul 8 mlm.dan kami terus makan sebab lapar nak mapos dan berjalan2 sebab menunggu budak part1 nama adam.kesian dekat adam sebab banyak kena kacau dengan kitorang.sorry adam.tapi apa yang best nya.adam ckap "tak apa lah akk2 sporting, best" hahaha.



gambar of the day.hazidah bakhtiar.


STORY 4: saya bangun pagi sebab nak pergi bank. kad saya ada masalah.tapi yang bengap nya saya pergi awal sangat kot.huhu.dan dalam perjalanan saya nampak....
BABI MENGINTAI AKU...

saya malas nak taip.malas jugak nak study.

2 comments:

noonaa said...

haha.aku ade dlm entry yg 1st.siot jek taya tuh pancit kt sight aku lak

nur atiqah said...

hahaha.
sebab ko yang pemberat nye kan kan.
hahahhaa.