20100407

lawak kita bersama;

banyak nya perkara yang perlu difikirkan.aku dah tak sanggup nak hadapi semua ini tapi apa kan daya aku manusia biasa turut pada perintah nya sahaja.jangan nak merungut lebih baik buat saja ape yang berada di depan mata.bila sampai waktu dia akan datang temani aku dan bagaimana pula bila aku tak dapat menerimanya dalam hidup ini.apa yang pasti mereka masih ada di sekeliling aku mendorong aku setiap masa supaya bila aku jatuh aku bangun semula.bila aku bangga diri mereka mengingatkan aku bahawa aku berjaya kerana usaha aku dan juga dorongan mereka semua.

bila difikirkan banyak perkara yang tak pasti.segalanya boleh berubah mengikut apa yang mereka tentukan.berharapan supaya esok kita masih bersama dan teruskan bersama tapi apa kan daya semua punyai impian masing - masing.ada masa pasti akan berjumpa lagi.terima kasih kerana berada menyokong aku.kenangan kita bersama aku tak dapat nak lupakan.kau lah menyeri hidup aku.aku bergerak seorang diri dan menunggu sedekad lagi.sentiasa berkongsi cerita suka dan duka.

dapat aku rasakan kau dalam sengsara.kau sedih aku pun turut merasa.tapi adakah kau pasti dengan aku.adakah kau menruh harapan pada aku.aku berharap begitu.aku ada engkau saja untuk menjadi tempat bercerita.teman aku setiap masa.itulah namanya sahabat sejati.aku sayang kau bukan kerana apa yang kau ada tetapi kerana apa yang aku jadi bila bersama kau.gembira sepanjang masa.sekian=)

No comments: