20100428

orang kata lawan aku kata;

dulunya orang kata aku jahat.
aku terima saja.
orang kata aku nakal.
aku terima saja.
orang kata aku layan ramai laki.
aku terima saja.

aku sedih sedih dan sangat sedih.
orang bercakap tentang kita sedangkan kita cuba jadi yang terbaik.
inikah balasan nya bagi kita.
mama kata mungkin ada silap kita dimana mana.
beritahu aku mana salah aku.
aku boleh berubah menjadi yang terbaik.
terbaik buat aku.semua untuk aku.
aku nak jadi baik baik dan sangat baik.
menutup segala peristiwa lama dan buka buku baru.

orang selalu tengok keburukan kita.
tapi ada mereka tengok kebaikan kita.
ya tengok bila perlu sahaja.

aku nak semua tahu atiqah rani yang sekarang lain.
lain dari cara hidup.cara makan;D dan cara berkawan.
kawan biar ramai berkasih biar satu.

kenalilah atiqah yang baru.
semua pasti suka.

;)

No comments: