20100517

now I know;

orang kate gLee best.so aku pon download.terimakasih kepada seorang kawan sebab bantu aku mcm mane nak download.penat aku tunggu dan akhir nya aku habis download sampai 13episode but then pojie cakap gLee season One ada 22 episodes.damn me.apesal aku tak jumpa lagi yang selebihnya.

I tell you what.At once mcm boring.biasa lah bila hati dah tetapkan pendirian dekat Supernatural dan Gossip Girl.then lamalama aku pon jadi lah layan gLee ni.ape yang I like about it pasal gLee banyak bagi pengajaran.

gLee is all about friendship, the love one and songs.some might not like it cause gLee is more like HSM punya concept.but kawankawan yang tak layan tengok lah.how they impress their feelings in each single songs.they mixup the song to make it better.thumbs up to gLee.

bila lamalama tgk.aku dan kawankawan ada ke nak nyanyinyanyi mcm tu.ADA;D

No comments: