20100523

teringat satu kisah

bila browse2 page kawan2 di facebook saya tiba2 rasa benci dengan org yang cakap tak serupa bikin.kisah ini harap dapat memberi manfaat pada semua sebab saya tahu bukan semua orang sempurna.

last few months saya rapat dengan seseorang.dia duduk berdekatan dengan saya.so then it all end up that dia ada feelings toward me.dia kata dia sayang saya dan bla bla bla.geli aku dengar(aku bukan lesbo okay).then we met once dekat kl lepak2 and dia terusan lagi untuk menyayangi aku.memang pada mula nya aku suka kan dia.tapi ala biasa lah kita kenal baru je berapa bulan.kau tak kenal aku dan aku tak kenal engkau.so dia sudah so excited that i will accept dia dalam hidup aku.masa ni aku nguji dia.kebetulan dia punya birthday ketika itu.katanya dia dah lama tak bercouple.oh ya.macam lah aku tak tahu pula laki nie mcm mane.after dia sambut birthday dekat kawan2 dia, he called me on the phone said that I ni ada boyfie celah mana tah.and and dia cakap i sayang you lah i rindu you lah dan bla bla bla.hello semua saya bertekad untuk tidak ada boyfie setahun.percaya lah aku cuba ni.alhamdulillah hampir berjaya.

beberapa hari kemudian aku tgk ada gambar dia n kawan2 semasa sambut birthday dia at one place yang mcm best jugak la.ditemani dengan ex gf dia.perasaan aku masa tu."laki mmg mcm ni.kata mahu aku tapi berpelukan bersama yang lama". aku tak sedih pon.sebab aku tahu perangai dia mcm apa.sekarang ni terhegeh nak dekat aku.sorry kita kawan je la okay.nak dikait kan dengan cerita nya kira nya dia cakap je lebih tapi hasil nya tarak.ohya.dia pandai cari yang berharta.terima kasih.hutang aku rm10 lupakan je.aku malas nak amek kira sangat la.

ya ya.aku tak beremosi lah.jangan risau.aku dah lupakan dah pon pasal menda ni.awak2.saya mnx maaf taw.sebab cerita pasal ni.kita rasa awak patut tahu apa yang kita rasa.tapi rasa nya awak tak bace kot blog saya or awak a silent reader.kita tahu kita siapa.and saya rasa you shud too. maaf ya wahai kawan.peace.

balasan surat pembaca: apa yang kau merapu to LIK? ahaha;D

No comments: