20081219

a day out;

hari me && pojie && her sis were going to klcc semate2 nak lunch bersama.meraikan result yang dah keluar semlm.hahaha.kami makan && makan.as always aku makan salsa rosa kat milano.(spagetti). that was my fav && forever will be.after dat we ate a dessert.it was "aiskrim cendol.better dari mid valley.santan cendol tu mmg asli.hahaha.


lepas tu kak fad kembali kerja.aku && pojie went to isetan sebab nak cari crocs.aku teman && suggest which one suitable for her feet.wahh.me? no i cant afford it.mahal laa.rm 130.im saving my money.nti nak masuk blaja nie byk buku kena beli kan.xnak la susah kan mama && ayah.i mean susah kan duet ayah.hehehe.anak yang baik.kami pon lepas tu mula la rase boring je.xtaw nak buat ape.n we went plak ke jaya jusco kat wangsa maju.pusing 1 jj.lepastu penat.


seriously aku byk ckap.byk gile sampai at one time bibir aku jadi kering gile && hidung aku rase nak kua darah.haihh.yelaa kat umah xada sape nak berborak.paham2 jelaa.huahua.lepak minum kat food court && bergosip.there one time kitorang borak pasal menda jahat yang kitorang buat kat sekolah.believe me byk gile menda burok && nakal.


best laa.n after dat kitorang pon balik la umah.&& again i was thinking.aku belanjakan only rm20.jimat sgt la plak coz agpon im not in the mood wit shopping.malas plak.

No comments: