20090411

nota buat halmi;

aku kenal diaa.dia tersangat2 la mcm atukk.hee.jgn mara taw awak.kenapa aku nak post pasal dia.maybe sebab aku nie banyak sgt hutang mcm2 kat dia.oke laa.awak jgn la mara taw kalu kite tulis nie pasal awak.

awak seorang yang sgt2 la baikk.baik laa.xtaw nak ckap mcm mane.xbole nak describe sebab dia seorang yang baik laa.dia banyak tolong aku.banyak sgt2.kitorang banyak susah senang bersama.tapi dia lagi banyak tanggung susah bersama.dia sanggup buat ape je demi orang yang dia sayang.mmg bertuah la sape yang dia sayang tu.die nie kadang2 degil.tapi dalam kedegilan tu tersirat sifat manja dia.sangat cepat tersentuh hati tapi dalam tersentuh hati tu baru kite nampak sifat caring die.dia selalu risaukan orang yang dia sayang.die selalu je ada walaupon bz mcm mane pon.tetap msg dan amek berat.banyak sgt la kan ape yang pada si die.selama kenal dgn atuk nie mmg mcm2 laa cerita.haih.kelakar pon ada.

tapi yang pasal aku nie pulak yang xreti nak membalas dan mengucapkan ungkapan terima kasih.teruk kan aku.oke ape yang ada pada aku nie xada la nak ckap yang aku baik or jahat mane kan.semua orang ada baik buruk masing2 tapi yang terpulang pada setiap individu yang kan.yang lepas, kita lupa kan dan mulakan yang baru.betulll kann??

awak2 kita nak berterima kasih sgt2 kat awak.sebab mcm2 awak buat.kita tulis post nie bukan nak ckap kita xnak contact awk lagi.kita hanya nak ucapkan terima kasih.terima kasih atas semua menda yang awk dah buat.hari tu yang awk msg kite.awk bgtaw ape yang awk buat sume nye tok kite.kite sedar sume tu.terima kasih sgt2.

awk bawak kite g pantai.kite amek2 gambar.awak anta sampai seremban.awk belikan ubat panadol kat kite.awk balik semata2 nak jumpe kite tapi kite nak balik uma.nak ajk kite g gig sama2 tapi kite yang buat spoil je kan.awk sanggup xtidur sebab nak kejut kite bangn pagi.xpernah miss nak jemput makan.xpernah lupe nak wish gudluck kat kite time exam.

awk pernah eksiden lepas jumpe kite.

bile teringat balik jahat la kite nie kan.tapi awak xpernah nak benci kite.kite taw ape sebab awk xbenci kite.kite paham awk.ite xlupe kan awk oke.kite ada je.tapi kebelakangan nie kite agk bz dengan keje2 yang ada.kite mnx maaf sgt2 sebab buat awk tertunggu msg kite nie haa.

terukk je kan.awakk.thanx and sorry for everything. (;

you're my best frenn.

2 comments:

halmi said...

xtau nk ckp ape..
sbb kte bkn sempurna..
time kasih kt awk jgk :)

Nrl Ndh said...

sweet jeh :)