20100608

tegas nya aku

ohya.tahu tak aku pergi lagi frim hari tuh.penat la jugak sebab malam nya aku cuba mahu tidur tapi tak boleh.aku pusing2 badan.dan bangun pagi2 terus goreng ayam.drive ke rumah pojie then lepak dekat uncle ong tai kim punya pasaraya.pergi terjah kedai number tujuh(7e) lelaki tu cakap aku dan pojie budak2 tak mandi lagi pagi2 pukul 9 dah beli slurpee.brain freeze dohh.mungkin semua kerana pakaian kami yang macam orang baru bangun terus pakai apa yang enutup saja.pojie dengan seluar track dan aku lagi lah pakai tight dan selendang yang nampak separuh rambut aku dengan kusut masai nya kami.memang tak bagus untuk di buat menantu.aku tak ada calon pon.mandi2 gosip tak habis2 pergi ww pula karaoke tak ingat dunia.nyanyi banyak lagu lah jugak.aku yang konkerrrr mic sekian aku malu tapi dijah kata aku ada bakat terpendam.perli ke ape aku tak sure.lepas nie boleh berduet dengan lily lagu irama malaysiaaaa.haha.aku tak henti cakap sebab aku tak tahu nak cakap ape sangat.jadi atiqah senyap.oh ya.banyak gambar pada kamera mereka.maaf.



2 comments:

kucingberlari said...

yg kanan sekali tu budak uitm eh ijo??

nur atiqah said...

yang mane finas? pakai tudung ada bling2 ke yang polkadot tu