20090722

sesuatu yang baru;

hello and happy reading to my readers(= ;


in every single word ppl will be notice whether you like it or not its up to you.



dan aku rasa lah kann;

aku tak nak gaduh pon
aku tak nak mara pon
aku hanya nak menegur
apa2 yang aku rasa betul
apa yang aku rasa boleh
dan apa2 yang aku mampu
yang pastinya jangan lah tipu lagi
sebab aku boleh tahu
aku pernah hilang kawan
dan aku pernah dapat kawan
apa yang penting diorang tetap nak kawan
kadang2 aku buat salah
kadang2 kawan buat salah
apa yang aku tahu salah sorang nanti sure akn mengalah
kawan2 sendiri dah mcm adik beradik
semua menda apa salahnya kongsi bersama
aku nie pon dah buntu
lagi lah dah tak tahu
apa kata kita bukak buku baru??

kadang2 aku rindu, tapi apa salah nya kalau orang tahu (;









No comments: